Efekty zimowej jazdy EV6 (GTline 77 kWh)

Efekty zimowej jazdy EV6 (GTline 77 kWh)

3 lipca, 2022 Wyłączono przez Krzysztof Kosmala

są takie, że już nie potrzebuje więcej prób, znalazłem swój następny EV!

Test zimowy z grudnia 2021- reanimacja z FB.

Wszystkie uwagi to moje subiektywne odczucia i to po ledwo 50km i godzinie za kierownicą (więc zdecydowanie za mało!)

Wiadomo że nie wszystko będzie idealne, ale minusów jest zdecydowanie mniej. Ale żeby nie być gołosłownym,

najpierw superlatywy :

1. Czerwony kolor pasuje na żywo jeszcze bardziej niż biały, który stoi w środku (dodam też jego zdjęcie). Wiadomo że czerwony zawsze najszybszy 😉

2. Wygodna pozycja za kierownicą, ustawienie kierownicy (manualne), ustawienie fotela (elektryczne) bardzo łatwo znaleźć idealną pozycję.

3. Pewne prowadzenie, trzymanie się pasa (tryb ustawiony – chyba domyślnie).

4. Przyspieszenie, wystarczające i z 0 i potem na trasie podczas wyprzedzania.

5. Bardzo dobre materiały wykończenia wnętrza, niczego bym się nie czepił.

6. System multimedialny szybko reaguje (brak lagów)

7. Ogólne wrażenia z jazdy, pozycji, wykończenia i całości na wielki plus. Jeździłem do tej pory 7 EV(ten zdecydowanie jest nr. 1)

Teraz minusy :

1. Coś z ogrzewaniem jak dla mnie jest jednak nie OK, zaczyna działać porządnie ze sporym opóźnieniem. Niestety sprzedawca nie był mi w stanie powiedzieć jak to jest przy użyciu zdalnego sterowania. Ja poczułem komfortowe ciepło w kabinie dopiero po ok 15-20 minutach. Kierownica i fotel grzeją oczywiście natychmiast, ale to mało kiedy jest – 5.

2. Na bocznych drogach koła 20/45 są zdecydowanie niewygodne, zawieszenie jest OK tylko na autostradzie. Polskie dziurawe drogi nie nadają się do tego typu auta.

3. Czułem kilka razy jakiś dziwny zryw (jakby koła zrywały przyczepność), w trakcie szybkiego przyspieszenia, był moment braku reakcji i potem nagły kop…

4. Ostatni i chyba największy minus to zużycie, wiem że po 50km i to w zimie (ciężko obliczać), ale 30-40kWh to naprawdę dużo. Średnia wyszła 29, na usprawnienie dodam że trzeba będzie wrócić latem i na spokojnie zmierzyć jeszcze raz na dłuższej trasie. Mój samochód był zimny i stał przed salonem (start 60 kWh 😱).